reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Iveta Maďarová

Iveta Maďarová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

You will never get to heaven if you are scared of getting high. Zoznam autorových rubrík:  GoogleHorúčosťSúkromnéNezaradené

reklama

Horúčosť

Recenzia filmu Womb

Iveta Maďarová

Recenzia filmu Womb

Film s názvom Womb režíroval Benedek Fliegauf, ktorý je maďarského pôvodu, za sebou má už dvanásť filmov a na konte nemálo odmien, medzi ktorými je aj ocenenie  Extremest film Prize. Narodil sa v roku 1974 v Budapešti a v súčasnosti je považovaný za vodcu novej generácie maďarských režisérov. Fliegauf je samoukom, ktorý nikdy nechodil do filmovej školy. Tento film by som odporučila tým, ktorí sa viac nepozerajú na tento svet naivnými očami.

  • 20. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Horúčosť

Iveta Maďarová

Horúčosť

Horúčosť.  Proste to sa už nedalo vydržať v ten deň. Bol to mesiac jún, a v hlavnom meste Srbska prebiehala každodennosť. Vtedy som bývala v jednej prenajatej izbe v dvojizbovom byte, na pätnástom poschodí starého paneláku.  Spomínam si že teplota vynášala cca 35 stupňov Celzia, a keďže všade okolo je asfalt a betón po ktorom, keď sa kráča, guma na podrážkach sa topí, zvyšoval teplotu ešte viac. Na správach upozorňovali, aby sme sa od jedenástej hodiny až do šestnástej vyhýbali nebezpečnému slnku. No lenže v Belehrade nikto nežije podľa pravidiel, či výstrah.  Vstala som z kresla a pozrela som oknom von na rieku Savu, ktorá bola mojou sprievodkyňou na prechádzkach a najlepším poslucháčom, akého som stretla. Milujem tú rieku, milujem vodu. Milujem, keď ona miluje moje unavené nohy po práci v reštaurácii. Relaxuje ma a jej tokom odvádza všetky moje starosti, utrpenia, moju nespokojnosť. Obula som si sandále a šla som za ňou. „Konečne voľný deň mám, a potrebujem byť dnes sama so sebou. Nejako si chýbam. “ – pomyslela som si v duchu.

  • 13. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 883x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu